16.10.13

Liebster award... the second one I think!


Επειδή ένα βραβείο ποτέ δεν είναι αρκετό ήρθε ένα ακόμη να προστεθεί στη συλλογή του μπλογκ μου. χιχι 

Νομίζω πώς τον τελευταίο καιρό γενικότερα κάτι γίνεται με τα βραβεία και τα tag posts αλλά γιατί όχι; Πλάκα έχουν!

Το συγκεκριμένο μου δόθηκε από την αγαπημένη Ευαγγελία από το πολύ όμορφο και διαφορετικό μπλογκ Soundtrack of My E-life... Εδώ είναι οι δικές της απαντήσεις.

Τι είναι όμως το Liebster award;;;

Η αλήθεια είναι πώς υπήρχε ένα ακόμη με το ίδιο όνομα αλλά το συγκεκριμένο έχει λίγο διαφορετική προσέγγιση καθώς απαντάς σε ερωτήσεις διαφορετικές από κάθε μπλογκερ καθώς στις ετοιμάζει η προκάτοχος σου!

Πάμε να δούμε πιο αναλυτικά τους κανόνες...

  • Πρέπει να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις που ετοίμασε το άτομο που σου απένειμε το βραβείο.
  • Πρέπει με τη σειρά σου να μοιράσεις το βραβείο σε άλλα 11 μπλογκ που έχουν λιγότερα από 200 μέλη και να κάνεις και εσύ με τη σειρά σου 11 διαφορετικές ερωτήσεις.
  • Πρέπει να ενημερώσεις τα άτομα στα οποία δίνεις το βραβείο.

Ήρθε η σειρά των ερωτήσεων λοιπόν!


1.Τι ζώδιο είσαι;



Υδροχόος με ωροσκόπο Σκορπιό 

(πάλι καλά για να ισορροπεί την τρελά μου χιχι)



2.Το καλύτερό σου χαρακτηριστικό;



Σωματικό λογικά εννοούμε ε; 
Εεεε όπως σας έχω πρήξει τόσες φορές η αφάνα! Κοινώς τα μαλλιά μου!

3.Αγαπημένη ταινία/βιβλίο;

Δύσκολη ερώτηση αυτή... Από ταινία αυτή που μου έχει μείνει και πάντα τον τελευταίο καιρό όλο θέλω να την δω και πάλι είναι η Scuza ma ti chiamo amore. Σας προτείνω να τη δείτε. Ναι μεν είναι ρομαντική αλλά έχει και στοιχεία κωμωδίας και τη θεωρώ διαφορετική. Έχει μια σύγχρονη προσέγγιση της Λολίτας.

Όσο για βιβλίο χμ... κάθε καλοκαίρι διαβάζω και πάλι 
(κάθε χρόνο για άλλο λόγο) τον Μικρό Πρίγκιπα.

4.Αγαπημένο μαγαζί/στέκι;

Δε νομίζω ότι έχω κάποιο στέκι καθώς δεν υπάρχει πλέον χρόνος για συχνές εξόδους ακόμη και για καφέ. Μπορώ να πω περιοχή... Μεγάλωσα στη Νέα Σμύρνη αρά η πλατεία μας είναι ο μόνιμος χώρος συνάντησης με όλες τις φίλες και παρέες μου.

5.Αγαπημένο φαγητό;

Όσο κι αν τρελαίνομαι για μπέργκερ και πίτσα νομίζω οι γαρίδες σαγανάκι με μπόλικη φετούλα ξεπερνάνε κάθε άλλη μου αγάπη για φαγητό!

6.Αγαπημένη εποχή και γιατί;

Καλοκαιράκι! Για έναν απλό λόγο... 
Ελευθερία, ξενοιασιά, ηρεμία!

7.Αγαπημένο τραγούδι τουλάχιστον αυτή την εποχή;

Σιγά μη σας έβαζα ένα...


Για αυτή την εποχή γιατί αλλιώς το αγαπημένο μου 
γενικότερα είναι ένα και μοναδικό...




8.Έχεις κάποιο γούρι/κάτι που δεν αποχωρίζεσαι;

Ναι... ένα σταυρουδάκι murano που είναι πάντα στο πορτοφόλι μου μέσα.

Δώρο για γούρι στις Πανελλήνιες αλλά και για τη μετέπειτα ζωή...
Πτυχίο πήρα... τα υπόλοιπα ας τα αφήσουμε.


9.Βουνό ή θάλασσα;

Ως άνθρωπος που λατρεύει το καλοκαίρι, θα πω θάλασσα. Με ηρεμεί...



10.Έχεις κάποιο χόμπι;

Αν εξαιρέσεις το blogging, θαρρώ πως αυτήν την εποχή 

δεν έχω άλλο ελεύθερο χρόνο όποτε σνιφ όχι.

11.Must κομμάτι της γκαρνταρόμπας για τον χειμώνα;;

Ακόμη και τον χειμώνα θα πω το κλασσικό μικρό μαύρο φόρεμα!
Φοριέται από το πρωί ως το βράδυ με χίλιους δύο τρόπους!

Αυτές ήταν οι απαντήσεις μου, για να δούμε τώρα τις ερωτήσεις μου
 προς τις νέες κατόχους του βραβείου.

1. Ελλάδα ή Εξωτερικό;
2. Αλμυρά ή γλυκά;
3. Πολυκατοικία ή μονοκατοικία;
4. Σινεμά ή χουχουλιάσμα με dvd;
5. Ελληνική ή ξένη μουσική;
6. Φλατ ή ψηλοτάκουνα;
7. Κάμπινγκ ή ξενοδοχείο;
8. Έντονο ή απαλό μακιγιάζ;
9. Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε δέκα χρόνια;
10. Πιστεύεις στη φιλία μεταξύ άντρα και γυναίκας;
11. Ποιο θεωρείς μεγαλύτερο ελάττωμα 
και ποιο μεγαλύτερο προσόν για κάποιον άνθρωπο;

Το βραβείο αυτό το δίνω στα εξής παρακάτω μπλογκ:

1. Journey to fantasy

2. Two girls share
3. 24/7 Beautiful
4. A world for women
5. Beauty notes by Athina
6. Beauty rose tips
7. Beauty Stardust
8. It's all about beauty
9. Laura's beauty stuff
10. Live love laugh and shop
11. Mary's diary

Αυτές ήταν οι ερωτήσεις μου αλλά και οι απαντήσεις μου!!!

Όσες κοπέλες θέλουν μπορούν να μ'αφήσουν το σύνδεσμο

 με τις δικές τους απαντήσεις για να το επισκεφτώ!

Ελπίζω να σας άρεσε!


Συγγνώμη για την καθυστέρηση αλλά υπάρχει απώτερος σκοπός!


χιχι


Σας φιλώ!!!


χχχ



16 σχόλια:

  1. Τέλειο!
    Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο Μάχη μου <3
    Θα το κάνω σύντομα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ!!!

      Ναι, θέλω πολύ να δω και τις δικές σου απαντήσεις!!!

      Διαγραφή
  2. Ναι αυτό το tag κυκλοφορεί σε 2 editions! Ωραίες απαντήσεις αλλά και ερωτήσεις! Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε σου κρύβω καθόλου ότι μπερδεύτηκα με τις ερωτήσεις γι'αυτό και το καθυστέρησα!!! χιχι Φιλιά πολλά Κοραλλία μου!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίες απαντήσεις! Πρέπει μία μέρα να σε πετύχω Ν.Σμύρνη. Ή έστω να κανονίσουμε να σε πετύχω ρε παιδί μου. Και ναι, κι εγώ καλοκαίρι προτιμώ, άλλο πράγμα αυτή η εποχή ρε παιδί μου! Την ταινία αυτή πρέπει να τη δω, λατρεύω Lolita :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα να με πετύχεις χλωμό γιατί κατεβαίνω μόνο για τίποτα ψώνια ή για κάνα άκυρο καφέ σπάνια αλλά εννοείται να κανονίσουμε να με πετύχεις!!! Να φανταστείς έχουν ανοίξει τόσες καφέτεριες κτλ κ ακόμη δεν έχω καταφέρει να τα επισκεφτώ όλα!!!

      Δεν έχει το στιλ της Λολίτας αλλά βασίζεται στο ίδιο στόρι! Το κακομαθημένο κοριτσάκι που ερωτεύεται έναν μεγάλο, είναι και γυρισμένο στην Ιταλία, καταλαβαίνεις το όλο σύνολο εμένα μ' άρεσε ιδιαίτερα!!!

      Διαγραφή
  4. Aν σου πω,ότι διάβαζα ερωτήσεις-απαντήσεις χωρίς να διαβάσω εισαγωγή???και κάποια φάση λέω..κάτι μου θυμίζουν οι ερωτήσεις!!Και μετά διάβασα εισαγωγή!!χαχα!!
    Σε ευχαριστώ που το κανες!!
    Δεν ήξερα ότι μένεις Ν.Σμύρνη!!Γυρίζω συχνά στην πλατεία της!!Παίζει να σε πετύχω πουθενά!!
    Ωραίες οι απαντήσεις σου!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα βρε, εγώ ευχαριστώ!!! Βασικά μπερδεύτηκα γιατί είχες κι άλλες ερωτήσεις πιο πριν αλλά είδα και κάποια άλλα βραβεία και μετά που βρήκα χρόνο το τελειοποίησα!!!

      Όπως είπα και στο Μαριαννάκι, δε συχνάζω ιδιαίτερα στην πλατεία μας λόγω έλλειψης χρόνου, δύσκολο δλδ να με πετύχεις αλλά ευχαρίστως να κανονίσουμε όποτε θέλετε να τα πούμε!!!

      Thanks αγάπη και πάλι!!!! Χαίρομαι που σ' άρεσε!!!

      Διαγραφή
  5. χαχα και εγω ειχα μπερδευτει που υπαρχει σε δυο editions :P τελειες απαντησεις Μαχη μου θα συμφωνησω με το φαγητο αχ λατρευω τα θαλασσινα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με καθυστέρηση δέκα ημερών απαντώ! χιχι

      Καλά νομίζω τα θαλασσινά πρέπει να είναι διαφορετική κατηγορία και όλα τα άλλα μόνα τους! χιχι Είμαστε τυχερές που ζούμε σε τέτοια χώρα!!!!

      Διαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο!!!
    Φιλιά!!
    Beauty Notes by Athina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για το βραβείο!!
    Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. http://247beautiful.blogspot.gr/2013/10/liebster-award-my-first-one.html

    το έκανα επιτέλους σ'ευχαριστώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάλλιο αργά παρά ποτέ που λένε βρε!!!!

      Πάω να δω αμέσως το δικό σου!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...