6.10.13

Another Tag! This - thar or else!!!

Ένα ακόμη tag post ήρθε! Η αγαπημένη Κοραλλία μ' έκανε tag και επειδή το βρήκα πολύ ενδιαφέρον νομίζω ήρθε η ώρα του!
Η αλήθεια είναι πώς δεν γνωρίζω από πού ξεκίνησε αλλά εδώ μπορείτε να δείτε τις απαντήσεις της Κοραλλίας.
Ιδού και οι δικές μου απαντήσεις!
Σας ενημερώνω πώς αν και οι 25 οι ερωτήσεις πάει νεράκι το ποστ, έχουν ενδιαφέρον για εμάς τις beauty bloggers όλες οι ερωτησούλες χιχι

1. Sephora ή Hondos center;
Τώρα τι να σου πω; Hondos of course! Βέβαια φέτος με τις προσφορές και τις αποκλειστικές μάρκες τα Sephora κάνανε τη διαφορά!

2. Too faced ή Benefit;

Δεν έχω δοκιμάσει κάποια από τις δύο αλλά μάλλον τείνω προς Benefit!

3. Radiant,Erre Due ή Seventeen;

Seventeen; Χμ...
Radiant; Δεν έχω δοκιμάσει... Άρα...
Erre Due... για βερνίκια και σκιές έστω.

4. Αφροντούς ή αφρόλουτρο;

Διότι εγώ βρίσκω διαφορά νομίζεις;
Μακάρι να είχα χρόνο πάντως να γέμιζα την μπανιέρα και να έλιωνα εκεί μέσα.
(Την τελευταία φορά που το έκανα λιποθύμησα πάντως) χιχι

5. Body butter ή Body lotion;

Αναλόγως το χρόνο που έχω, 
πάντως άλλη η αίσθηση του Body Butter, κακά τα ψέμματα!


6. Κρεμοσάπουνο ή κλασσικό σαπούνι; 
Άντε πάλι! Σαπούνακι! Καθαρίζει - νομίζω - καλύτερα. (Λατρεύω αυτό της Dove & Dettol)

7. Νύχια μακριά ή κοντά;

Μακριά αλλά όχι ως το Θεό! Δε μου πάνε τα κοντά 
γιατί έχω πολύ μακριά βάση εκ φυσικού μου.


8.Online shopping ή βόλτα στα μαγαζιά;
Εντάξει, όσο και να ψωνίζω από ιντερνέτ, η βόλτα είναι αλλιώς ρε παιδί μου!!! Ανοίγει το μάτι σου και δυστυχώς και η τσέπη σου χαχαχα

9.Μονές σκιές ή παλέτες; 

Όσο και να βολεύουν οι παλέτες κάποιες σκιές δεν τις βρίσκεις παρά μόνο μονές!


10.Αγαπάς κοντά ή μακριά μαλλιά; 
Μεγάλο θέμα δαύτο! 15-19 είχα καρφάκια, τούφες πέρα δώθε, ένα σωρό κουρέματα με κοντό μαλλί (αλλά κοντό, όχι καρέ κτλ). Ωστόσο, μεγαλώνοντας το αγοροκόριτσο έφυγε και οι μπούκλες μακρύναν και πήραν τη θέση τους και πάλι!

11.YSL,Dior ή Estee Lauder;

YSL!!!
Κάτι έχω με αυτή τη μάρκα, από μικρή μου εμπνέει μια πολυτέλεια σαν καμία από τις άλλες.


12.Glowbox,Cherrybox ή Beautytestbox; 
Μπααα... Δεν έτυχε αλλά και δε θα πετύχαινε. Δεν τρελαίνομαι να δοκιμάζω προϊόντα. (Τι είπα η μπλογκερ!!!) Αν με πίεζες όμως, υπό πολλή πίεση, δε θέλω σου λέω... ε τότε θα διάλεγα Glowbox! 

13.Υγρό ή gel eyeliner;

Υγρό! Όσο και αν είναι δύσκολη η εφαρμογή άλλη απόδοση έχει από το τζελ!


14.Ηλεκτρική ή κλασσική οδοντόβουρτσα; 
Εντάξει, δε βαριέμαι τόσο. Κλασσική αλλά παιδική γιατί ο οδοντίατρος έδωσε οδηγίες. χιχι έχω παιδικά ούλα ακόμη, οκ;! ΧΑ!

15.Σφουγγάρι ή λούφα;

Λούφα! Να νιώθεις ότι καθαρίζει ρε παιδί μου.


16.Χωρίστρα στην μέση ή στην άκρη;
Παλαιότερα στο πλάι. Τώρα όπου κάτσει. Όπου φυσάει ο άνεμος πάω λα λα λα...

17.Από αξεσουάρ προτιμάτε να φοράτε σκουλαρίκια,βραχιόλια ή δαχτυλίδια;

Τα πάντα όλα και πάντα! Τα κολιέ ξεχάσατε ε; 
Υπάρχουν στιγμές που δε φοράω τίποτα πάντως. 
Μόνο δυο βραχιολάκια λευκόχρυσα λεπτίλεπτα 
γιατί είναι δώρο και δε τα βγάζω από πάνω μου.


18.Ματ ή shimmer σκιές; 
Ματ το πρωί, shimmer το βράδυ και επειδή βγαίνω και πολύ πλέον... θα πω ματ!

19.Ηλιοθεραπεία ή όχι;

Εγώ ψέμματα δε λέω! Αλλά μ' αρέσει αυτή η ζεστασιά του ήλιου... Συνήθως θα δείτε ένα σώμα να προέξεχει της ομπρέλας και το κεφάλι να κρύβεται καλά καλά. Πάντα αντιηλιακό, αυτό εννοείται και με μικρές δόσεις ήλιου.


20.Χτενίζεστε στο κομμωτήριο ή στο σπίτι;
Έχω το κομμωτήριο στο σπίτι μου. Αλήθεια σας λέω! χιχι α! και δε χτενίζομαι! κάνα ισιώμα μόνο.

21.Θέλετε να κάνετε τατουάζ ή όχι;

Θα έκανα αν δε φοβόμουν τη μονιμότητα του και αν έβρισκα κάποιο σχέδιο γιατί το μόνο που μ' αρέσει και με χαρακτηρίζει (ψώναρα εντελώς) είναι το όνομά μου.


22.Πέρα από τα τρυπημένα αυτιά θέλετε να κάνετε ή έχετε κάνει αλλού piercing;
Στη μύτη αλλά εντάξει μεγάλωσα.

23.Αν έχετε λεφτά για ξόδεμα παίρνετε ρούχα ή καλλυντικά;

'Ελα τώρα, τι ρωτάς!!!! Αν είχα λεφτά για ξόδεμα, δε θα σου έγραφα αυτή τη στιγμή αλλά θα τα ξόδευα παντού, ρούχα, παπούτσια, τσάντες, καλλυντικά, είδη σπιτιού, τα πάντα λέμε! Θα πλήρωνα και κάνα δάνειο πρώτα! χιχι


24.Όταν κάποιος θέλει να σου πάρει κάποιο καλλυντικό δώρο θες να γνωρίζεις τι ή τον αφήνεις να επιλέξει μόνος του;
Βασικά μ'αρέσουν οι εκπλήξεις αλλά επειδή μόνο δύο - τρεις άνθρωποι με ξέρουν καλά και δυστυχώς η μια που έκανε τις καλύτερες επιλογές δεν τη βλέπω πια... πλέον με ρωτάνε τι θέλω. Όσο για το έτερο ήμισυ, κάποιες φορές οι εκπλήξεις του είναι καλύτερες και από το να του είχα πει τι θέλω. Για καλλυντικά ήταν η ερώτηση ε; Ώχου...
25.Πας σε κέντρα αισθητικής για κούρα ομορφιάς,μασάζ κλπ ή χαλαρώνεις σπίτι σου με ποδόλουτρο και μάσκες ομορφιάς;

Ναι πάω! Από τα 18 μου πηγαίνω στην ίδια αισθητικό. Έχω κάνει ριζική αποτρίχωση με βελόνα στο πρόσωπο και εδώ και χρόνια έχω ξενιάσει. Πλέον πηγαίνω μόνο για καθαρισμό προσώπου και κάνα κερί, όταν δε βαριέμαι να κάνω μόνη μου. Μανικιούρ κτλ δεν εμπιστεύομαι καμία! Καμία όμως! Μα η άλλη να μου κόβει πετσάκια ενώ δεν έχω;;;!


Τέλειωσε κι αυτό το ταγκ και ήρθε η σειρά μου να ταγκάρω (τι ελληνικά) κι εγώ κάποιες κοπέλες αλλά επειδή διαπιστώνω ότι ήμουν στις τελευταίες... Serve urself!!!

Ελπίζω να σας άρεσε και να μην ήταν βαρετό!

Ευχαριστώ και πάλι το Κοραλλακι!!!

Σας φιλώ!

χχχ


23 σχόλια:

  1. χαχαχα τελειες απαντησεις Μαχη μου χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με πιάνει οίστρος κάθε φορά! Πέτυχε η ώρα και πάλι χιχι

      Σ'ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι μου!!!!

      Διαγραφή
  2. Τέλειο tag! χάρηκα που έμαθα παραπάνω πράγματα για σένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έσκασα στα γέλια με το 12! Τι ωραία που έκανες το tag! Δεν ξέρω τι έχουν πάθει όλοι, η αρχική μου σελίδα έχει γεμίσει με tag posts! Σε άλλη νότα (πώς κάνω αγγλικές αναφορές από το πουθενά η αγγλική φιλολογία φταίει): Κοραλλάκι με φώναζαν οι δικοί μου και μου αρέσει τόοοσο! :$
    Φιλιά Μάχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ξαφνικά προέκυψαν πολλά! Νομίζω αυτό ήταν το πιο ωραίο! Αχ Αγγλική Φιλολογία είσαι; Συνάδελφοι δλδ!!! Εγώ είμαι της γαλλικής (έχω αποφοιτήσει βέβαια εδώ κ κτ χρόνια γκουχου γκουχου) Ε μα να μου δίνουν δώρο και να πω όχι; Δεν είμαι αγενής εγώ χιχι Είναι πολύ όμορφο το όνομά σου και ειδικά το χαιδευτικό ακούγεται τόσο όμορφο! Λίγα ονόματα μ'αρέσουν στο χαιδευτικό τους κιόλας!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου...Το έκανα και εγώ προχθές αυτο το tag αν θελεις πέρασε και ρίξε μια ματια....
    http://zoydaki1985.blogspot.gr/2013/10/this-that-or-else-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Μαράκι!!! Πάω να ρίξω μια ματιά και στο δικό σου!!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. ααχαχααχχα η 18!!!!!!!!! :D :D
    γιατί καλέ λιπου΄θμησες????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις είμαι νυχτόβιο πλάσμα εγώ... περνάω υπέροχα αγκαλιά με τις σειρές μου χιχι

      Είχε γίνει σάουνα από τους υδρατμούς εεε και δεν άντεξα! Πάλι καλά που με πήρε χαμπάρι η μάνα μου θα πνιγόμουν!!!

      Διαγραφή
  6. Τέλειες απαντήσεις!!! Πολύ ιδιαίτερες, έβαλες κι εκεί το στυλ σου! Το λατρεύω αυτό το tag!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ! Νομίζω είναι από τα πιο διασκεδαστικά! Η αλήθεια είναι ότι μου βγαίνουν αυθόρμητα οι απαντήσεις αλλά χαίρομαι που σας αρέσουν!!!! Σ'ευχαριστώ πολύ Μαριάννακι!!!!!!

      Διαγραφή
  7. xaxa!!Ωραία που τα λες!!θα το κάνω και γω κάποια φάση!!
    Γεια πες και για την ριζική καμιά φορά,να μας διαφωτίσεις!! ;)
    :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την έχω σταματήσει η αλήθεια είναι εδώ και πολλά χρόνια αλλά θα σας κάνω αν είναι κάποιο ποστ στο μέλλον... αξίζει πάντως κατ 'εμέ! Ναι, να το κάνεις έχει πολύ πλάκα! Ωστόσο δεν έχω ξεχάσει το βραβειάκι σου είναι σε αναμονή χιχι

      Διαγραφή
  8. Ωραίο tag και πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου!!! Χαίρομαι που σ' άρεσαν!!!

      Διαγραφή
  9. πολύ πολύ ωραίες απαντήσεις! αυριο θα κάνω κ γω το δικό μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Σε αρώματα μ' αρέσει αλλά σε μακιγιάζ δεν έχω δοκιμάσει και πολλά πάντως οι συσκευασίες τους είναι πολύ όμορφες!!!

      Διαγραφή
  11. πάρα πολύ ωραίο το tag σου! και πολύ καλές οι απαντήσεις σου :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...