29.10.13

E.l.f. review!!!


Ήρθε λοιπόν η ώρα αυτού του review! Πριν περίπου μισό χρόνο έκανα την πρώτη μου αγορά (δε γνωρίζω αν θα υπάρξει επόμενη και πότε) από την εταιρεία καλλυντικών E.l.f.!!! 

Δε θα μπω σε λεπτομέρειες για την εταιρεία, πληροφορίες μπορείτε να δείτε σε προηγούμενο μου ποστ συγκεκριμένα στο E.l.f. Haul!!!

Πριν προχωρήσω σε κριτική των προϊόντων που αγόρασα και όχι σε όλη τη συλλογή της E.l.f., να ενημερώσω ότι το πρώτο κανονικό κατάστημα της εταιρείας άνοιξε στο Cardiff της Ουαλίας και με βάση προσωπικές γνώμες φίλων μου και φωτογραφίες, ένα έχω να σας πω ακούγεται πολύ ωραίο και μοναδικό!!!! 

Πάμε στο review τώρα!


Πρόκειται για μια διάφανη πούδρα για σταθεροποίηση.

Κάνει ότι υπόσχεται, έχει πολύ ελαφρύ τελείωμα με λίγο χρώμα, δεν είναι εντελώς διάφανη αλλά δυστυχώς δε διαρκεί πολύ και το κυριότερο η ποσότητα στη συσκευασία μου τελείωσε σε λιγότερο από ένα μήνα. Η συσκευασία, βέβαια, είναι πολύ πρακτική και έχει μεγάλο καθρεφτάκι αλλά το σφουγγαράκι άπαξ και τεντωθεί μετά δεν κλείνει με τίποτα η συσκευασία.

Αν τη συνιστώ; Χμ... για τα χρήματά της και για μια πούδρα μόνο για φρεσκάρισμα θεωρώ πώς αξίζει. Αν θέλετε κάτι με περισσότερη διάρκεια, μπορείτε ακόμη και με τα ίδια χρήματα να βρείτε καλύτερη.



Ιδιαίτερα καλυπτικό concealer σε υγρή μορφή για κύκλους αλλά και ατέλειες.

Στην πραγματικότητα, είναι σε κρεμώδη μορφή, δεν αραιώνεται ιδιαίτερα ούτε χτίζεται. Καλύπτει ελάχιστα, τις ατέλειες θα έλεγα ίσα που τις χρωματίζει αλλά δεν τις καλύπτει εντελώς. Για τους κύκλους, χμ... αν έχετε έντονο πρόβλημα δεν κάνει τίποτα ιδιαίτερο. Το κατατάσσω στην ίδια κατηγορία με τη διάφανη πούδρα. Είναι αποκλειστικά και μόνο για φρεσκάρισμα ή εκτός αν θέλετε κάποιο πολύ ελαφρύ προϊόν. Επισημαίνω, πώς επειδή εγώ έχω πολύ λευκό και λιπαρό δέρμα, ίσως γι'αυτό να μη μου ταίριαξε ενώ σε κάποια κοπέλα με λιγότερα σημάδια και ερυθρότητα να ήταν καλύτερο. Ένα καλό που μπορώ να του βρω είναι ότι ταίριαξε στο χρώμα της επιδερμίδας μου και ότι όντως δεν αφήνει λιπαρότητα, κάθε άλλο, αφήνει ματ υφή.

Αν το συνιστώ; Για ένα οικονομικό προϊόν και για καθημερινή χρήση, δηλαδή ελαφριά κάλυψη και ελαφρύ γενικότερα μακιγιάζ, είναι ό,τι πρέπει.


HD Blush (Diva) 3,75£Cream Eyeliner (Purple) 3,75

Κρεμώδες ρουζ που χρησιμοποιείται ως σκιά αλλά και στα χείλη σε φούξια απόχρωση.


Το ρουζάκι μπορώ να σας πω ότι έχει και τα αρνητικά του και τα θετικά του. Χρησιμοποιείται με όλους τους παραπάνω τρόπους. Έχει πολύ καλή απόδοση και διάρκεια. Ίσως στα χείλη δεν είναι τόσο ενυδατικό αλλά στα μάγουλα το χρώμα μπορείτε να το χτίσετε από πολύ διάφανο ως παρά πολύ έντονο. Αν και μικρή συσκευασία, αρκεί μια ποσότητα καρφίτσας για κάθε μακιγιάζ καθώς είναι αρκετά παχύρρευστο. Το αρνητικό του είναι ότι αν μείνει καιρό αχρησιμοποίητο, θέλει παρά πολύ καλό κούνημα γιατί μαζεύει κάτι σαν νεράκι και δεν μπορεί να βγει το προϊόν. Ίσως αυτό του το μειονέκτημα βέβαια ενώ το λατρεύω σαν απόδοση να μη με άφησε να το χαρώ πολύ. Μπορεί στο μέλλον, θα δείξει!

Σας το συνιστώ παρά το αρνητικό του στοιχείο.


Μολύβι ματιών σε βαζάκι με κρεμώδη μορφή 
σε σκούρα μωβ απόχρωση που περιέχει δικό του πινελάκι.

Αρχικά, μην μπερδευτείτε, δεν είναι τζελ αλλά κρεμώδες όπως προείπα. Δεν έχει άμεσα έντονη απόδοση, πρέπει να το περάσεις δυο-τρεις φορές για να δώσει σκούρο μωβ χρώμα. Το βαζάκι γράφει ότι η διάρκεια ζωής του είναι οι 3 μήνες. Ευτυχώς εμένα αντέχει ακόμη και δεν έχει ξεραθεί. Αν και απλώνεται καλά και εύκολα καθώς έχει δικό του πινελάκι, μπορεί να μη σας βολέψει για καθημερινή χρήση.  

Αν σας το συνιστώ; Χμ... Με τα ίδια λεφτά βρίσκετε καλύτερο.


Mineral Lipstick (Rich Rasberry) 5,00£

Κραγιόν σε απόχρωση κόκκινου βατόμουρου.

Ένα χρώμα, ό,τι πρέπει για φθινόπωρο/χειμώνα. Με πολύ καλή απόδοση χρώματος, ματ, ελάχιστα σατινέ ύφη, μυρωδιά ουδέτερη και από διάρκεια αρκετά καλή, για πρωινές εμφανίσεις είναι ιδιαίτερο χρώμα. Αν θέλετε κάτι βραδινό, εξεζητημένο τότε μπορεί να μην σας αρέσει. Για λευκές επιδερμίδες όπως η δική μου είναι έντονο, για σταρένιες θεωρείται φυσιολογικό.



Ενυδατικό κραγιόν σε μορφή μολυβιού σε ψυχρή ροζ απόχρωση με ματ υφή.

Είναι το απόλυτο ψυχρό μπεζ ροζ χρώμα για φθινόπωρο. Έχει απίστευτη διάρκεια, δε φεύγει με τίποτα. Πολύ ενυδατικό με επίσης πολύ ωραία γεύση. Με λίγο γκλος στο κέντρο των χειλιών μπορείτε να του δώσετε μια λάμψη χωρίς να χαλάσετε τη διάρκειά του. Τέλος, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και απλώς για περίγραμμα.

Σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα.




Αδιάβροχο μολύβι ματιών σε ασήμι απόχρωση.

Χμ... μια τεράστια απογοήτευση. Ίσα που βγάζει χρώμα. Ενώ έχει τέλεια συσκευασία γιατί είναι σαν μαρκαδοράκι και μπορείς να το τοποθετήσεις εύκολα, δυστυχώς, δεν ξέρω αν έτυχε να είχε στεγνώσει, σε μένα όμως, βγάζει ελάχιστο χρώμα και δεν έχει καλή διάρκεια. Σε 2 ώρες, μπορεί και λιγότερο, έχει φύγει. Για υγρό μολύβι είναι άχρηστο. Κρίμα και είχε ωραίο χρωματάκι.

Φυσικά και δε το συνιστώ! Τουλάχιστον όχι σε ασήμι.

Μολύβι ματιών σε γαλάζια απόχρωση με γκλίτερ και δική του ξύστρα στο καπάκι.

Σαν χρώμα μου άρεσε παρά πολύ αλλά γκλίτερ δεν είδα πουθενά. Διαρκεί αρκετά αλλά είναι αρκετά σκληρό ώστε να είναι πιθανός ένας τραυματισμός στην εσωτερική γραμμή του ματιού. Προτιμήστε το αν θέλετε να κάνετε γωνία εξωτερική. 

Το συνιστώ μόνο αν θέλετε περίγραμμα.

Μαύρη μάσκαρα για διαχωρισμό και μήκος με μεγάλη διάρκεια.
Μαύρη αδιάβροχη μάσκαρα για μήκος και όγκο.

Τις μάσκαρες δεν τις έχω δοκιμάσει ακόμη καθώς έχω ήδη αρκετές ανοιχτές αλλά θα μπούνε σε ένα ξεχωριστό ποστ με τίτλο "mascara crash test".


Αυτή ήταν η άποψή μου σχετικά με τα προϊόντα που αγόρασα από την εταιρεία E.l.f. Κάποια με απογοήτευσαν και κάποια τα λάτρεψα. Γνωρίζω από φίλες ότι αξίζουν τα πινέλα της επαγγελματικής σειράς, αν θέλετε ποτέ να αποκτήσετε κάποιο από αυτά. Αν έχετε, γενικότερα ή ειδικότερα, κάποιο άλλο προϊόν δοκιμάσει από τη συγκεκριμένη εταιρεία, πείτε το μου στα σχόλια ή αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά που έχω και εγώ στην κατοχή μου, θα ήθελα τη γνώμη σας.

Αυτά από εμένα!!!

Σας φιλώ!

χχχ

33 σχόλια:

  1. polu wraio to post sou kai xrisimo giati tin kuriaki ekana tin prwti mou paraggelia stin elf kai anupomonw !!! pinela tous exeis dokimasei?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ κοριτσάκι!!!
      Νομίζω έχει πολλά και όμορφα πραγματάκια αλλά έχει και κάποια όχι τόσο καλά. Δεν έχω δοκιμάσει γιατί όποτε παρήγγειλα η studio σειρά είχε εξαντληθεί αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα!!!! Ελπίζω να σου έρθουν σύντομα και να τα χαρείς όλα!!!!

      Διαγραφή
  2. Τέλειο review! Τα matte lip colours θέλω πολύ να τα δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τέλεια και βολεύουν παρά πολύ!!!! Έχει και ένα κοκκινάκι που θα είναι ό,τι πρέπει για σένα!!!! :)

      Διαγραφή
  3. Ωραία review!!!έχω κάποια πραγματάκια τους αλλά τίποτα από όσα δείχνεις!!χεχε!!Θα ήθελα να δοκιμάσω σίγουρα το μολυβοκραγιόν και συ δοκίμασε τα πινέλα τους την επόμενη φορά από την studio σειρά που είναι τέλεια!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Ευαγγελία μου!!! Χαχαχα μη νομίζεις και εγώ έχω μεγάλη λίστα για επόμενη παραγγελία αλλά επειδή έχω πάρει πολλά τελευταία κάνω κράτει... άσε κάθε φορά που έχω πάει να κάνω παραγγελία για πινέλα έχουν ήδη εξαντληθεί, ε και γι'αυτό πήρα τα real techniques και ησύχασα!!! Τα μολυβοκραγιόν πάντως είναι πολύ καλά και έχουν ωραία γεύση τόσο ωραία που θέλω να τα φάω!!! χιχι

      Διαγραφή
  4. Έχω ακούσει κι εγώ πολύ καλά λόγια για τα πινέλα τους!
    Το κραγιονάκι φαίνεται τέλειο και ειδικά σε λευκές επιδερμίδες όπως λες πρέπει να πηγαίνει πολύ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι!!!! και τώρα που το θυμήθηκα το φοράω κάθε μέρα!!!! Στην επόμενη μου παραγγελία ελπίζω να καταφέρω να πάρω κι εγώ κάποια πινέλα τους!!!

      Διαγραφή
  5. πολύ ωραίο ποστ!σου έχω βραβειάκι,αν και είδα πως το έχεις πάρει! <3
    http://jiubilo.blogspot.gr/2013/10/the-unpaixtable-blogger-award-x6-gr.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως σου έγραψα και στο ποστ σου ήδη... τι τέλειες απαντήσεις που έδωσες!!! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Χαρά μου!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία η αγορά σου, και ειδικά το χρώμα του κραγιον, απίστευτο! Να τα χαρείς! :) xx
    http://tell-a-beauty-story.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελειο το review σου!! Εχω δοκιμάσει κι εγώ αρκετά προιόντα από την elf! To υγρό ρουζ και το eyeliner μου αρέσουν πάρα πολύ! Δυστυχώς το eyeliner σε μένα ήταν ήδη στεγνωμένο όταν μου ήρθε αλλά και πάλι το χρησιμοποιώ!:) Το mineral lipstick το πήρα σε μία απόχρωση απλά χάλια για μένα! Το όνομά του ήταν fiery fuschia ή κάτι τέτοιο και ήταν ένα κεραμμυδί απροσδιόριστο!:/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πριν διαλέξω χρώματα κτλ έκανα τρελή έρευνα στο ιντερνέτ για να δω swatches, μου πήρε κάνα δυο μέρες για ν'αποφασίσω τι θέλω να ψωνίσω... ελπίζω έστω και το κεραμμυδί να φοριέται τώρα που είναι χειμώνας! Καλά το eyeliner σε μένα είναι τραγικό επειδή είναι ασημί δε φαίνεται καθόλου!!!! Δεν πειράζει δεν μπορούν όλα να είναι τέλεια, τουλάχιστον επειδή τα πήρα με έκπτωση και είναι και ήδη φτηνά δεν κλαις τα λεφτά σου!!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραίο το review σου..αυτό που ήθελα να σε ρωτήσω εγώ, είναι αν θυμάσαι μετά από πόσο καιρό έλαβες τα προιόντα..γιατί έχω κάνει μια παραγγελία απο τις 19/10 και ακόμα τίποτα..οπότε όπως καταλαβαίνεις έχω θορυβηθεί ελαφρώς! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

      Χμ... κάτσε να θυμηθώ, πρέπει να έκανα την παραγγελία μου 3/3, έφυγε 7/3 και επειδή έλειπα και γύρισα στις 12/3 δεν είμαι σίγουρη αν ήρθε μεταξύ σε εκείνο το διάστημα ή πιο μετά. Πάντως πάνω από δέκα μέρες δε νομίζω ότι ήταν. Αν δεις ότι καθυστερούν στείλτους μνμ!!!! Εγώ, ωστόσο παρήγγειλα από Αγγλία γιατί της Αμερικής κάνουν ακόμα περισσότερες μέρες να έρθουν.

      Διαγραφή
  9. Τελειο review Μαχη μου ...το κραγιον φαινεται τελειο και το χρωμα του ειναι πολυ ομορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νιεεεεεεε είναι πολύ ωραίο, αν και έντονο, φοριέται όλη την ώρα! Να σου πω, δε μετακομίζεις Αθήνα;;; Έχω τρελαθεί με αυτά που φτιάχνεις και ανεβάζεις στο ινσταγκραμ!!!!!

      Διαγραφή
  10. Κάποια στιγμή θέλω να πραγματοποιήσω και εγώ κάποια παραγγελία.. Θα έχω υπόψιν το review σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κλαίρη μου!!!

      Κάνε μια εγγραφή στο newsletter τους και θα σου στέλνουν τις προσφορές τους για να μη χάσεις καμιά έκπτωση που κάνουν συχνά πυκνά!!!

      Διαγραφή
  11. δεν έχω χρησιμοποιήσει κάποιο από τα παραπάνω.. μου είχε δοθεί η ευκαιρία να χρησιμοποιήσω δυο προϊόντα elf για τα οποία έχω κάνει review εδώ http://beloved-ideas.blogspot.gr/2012/12/mystic-beauty-box-by-elenas-finds-review.html αν θέλεις να διαβάσεις.. συμφωνώ πως είναι για ελαφρύ βάψιμο και όχι τόσο για πολύ σταθερό διάρκειας.. καλή μέρα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα ήμουν καινούρια ακόμη και δεν είχα δει τότε το review σου, ενδιαφέροντα προϊόντα αυτά που μας έδειξες!!! Δεν έχω δοκιμάσει πότε ενυδατική με χρώμα, εκτός αν εξαιρέσεις τη φετινή τρέλα με τις ΒΒ. Ναι, θεωρώ πώς δεν είναι κατηγορίας αυστηρά επαγγελματικού μακιγιάζ και ας τα καταχωρούν έτσι... Ίσως τα τοποθετώ σε προϊόντα για πιο νεανικές επιδερμίδες που δεν έχουν ανάγκη από κάλυψη. Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι!!!

      Διαγραφή
  12. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ elf...αλλά για κάποιο λόγο δεν με τραβάνε να αγοράσω!!
    Μεγειάαααα σου...Φαίνεται όλα αρκετά ποιοτικά Μάχη μου,από όσο λες,εκτός από κάποιες εξαιρεσεις!
    Εγώ ξέρεις με τι κόλλησα ε???Με το κραγιόν φυσικά!χαχαχα!
    Φαίνετει τέλειοοοοοοοοοο!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα θα σας κάνω κάποια στιγμή ένα ποστ με κραγιόν, τελευταία κάτι μ΄έχει πιάσει και φοράω κάθε μέρα άλλο!!! Ωστόσο και εγώ αν παραγγείλω ξανά θα είναι μόνο για πινέλα, επιλεκτικά προϊόντα τους αξίζουν!!!

      Διαγραφή
    2. καλά κάνεις και φοράς άλλο κάθε μέρα!! :P :P
      *φαίνονται ολα...

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου!!!! Αναμένουμε την επιστροφή σου!!!

      Διαγραφή
  14. Πολύ καλογραμμένο review!
    Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ elf και μου έλυσες πολλές απορίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα χαίρομαι πολύ γι'αυτό Εύα μου! Καλά κι εγώ μέχρι να τα διαλέξω διάβασα πολλά review γιατί αν και οικονομικά δεν ήθελα να πάρω κάτι να το πετάξω!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...