14.3.13

My haul post for February and a little review!


Αυτό είναι το πρώτο μου ποστ με προϊόντα που αγόρασα με δικά μου χρήματα.

Επισκέφτηκα για το μήνα Φεβρουάριο τα καταστήματα Jumbo, H&M, Suite Blanco και Inglot.

Στο κατάστημα των Jumbo βρήκα αρκετά πραγματάκια άλλα καλά και άλλα δε θα τα ξαναγόραζα.

Καθώς, λοιπόν, τα πινέλα που έχω άρχισαν να μαδάνε, είπα να δοκιμάσω καινούρια πινέλα από μάρκες με χαμηλές τιμές και έτσι δοκίμασα κάποια από τα Jumbo και τα H&M.

ΠΙΝΕΛΟ ΓΙΑ ΣΚΙΑ 2€
COMPACT ΠΙΝΕΛΟ ΠΟΥΔΡΑΣ 3€

Αρχικά, πήρα ένα πινέλο για σκιά από τα Jumbo, ιδιαίτερα μαλακό και ας μην είναι με φυσική τρίχα, απλώνει καλά, δε μαδάει και κοστίζει γύρω στα 2 ευρώ. Δεν είναι βέβαια για μίξη σκιών.


Από το ίδιο κατάστημα πήρα ένα πινέλο για ρουζ ή πούδρα σε compact μορφή που τελικά είναι χάλια! Μαδάει, είναι σκληρό και η συσκευασία του δύσχρηστη!






Δεν έχω σε φωτογραφία αλλά από εκεί πήρα επίσης ένα βαζάκι με σφουγγαράκι εμποτισμένο με ασετόν για να ξεβάφει εύκολα τα νύχια. Είναι αρκετά καλό και φθηνό αλλά δυστυχώς μυρίζει παρά πολύ έντονα.

ΠΙΝΕΛΑ 2,5€ HELLO KITTY GLOSS 1
Πήρα και μια συσκευασία με ένα πινέλο που μπορείς να αλλάζεις μύτες και να χρησιμοποιείς όποια θες, δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ακόμη αλλά είναι μαλακά από όσο είδα.

Τέλος για να κλείσω το κεφάλαιο Jumbo επειδή έχω πάθος με τη hello kitty πήρα και ένα λιπ γκλος σε μορφή γλειφιτζούρι με στρας και χρώμα κοραλλί. Υπήρχε και σε ροζ, κόκκινο, κίτρινο και γαλάζιο χρώμα.

FOUNDATION&BLUSH BRUSH 3.95€
SMOKEY EYES BRUSH 2,95


Συνεχίζω με τα πινέλα της H&M, είπα να τους δώσω μια ευκαιρία γιατί είχα ακούσει ότι είναι καλά. Ναι, χμ…

Το πινέλο για foundation & blush όσο μαλακό και να ήταν μαδάει συνέχεια. Αυτό για smokey eyes είναι πολύ καλό απλώνει και αναμιγνύει μια χαρά τις σκιές αλλά δυστυχώς ξεκόλλησε η μια μεριά του. Σνιφ.




YUMMY CANDY 1,95€ LIP BALMS DUO 3,95€

Δεν τελείωσαν εδώ, βέβαια, οι αγορές μου από τα H&M.

Λατρεύω, τα lip balm γι’ αυτό και αγόρασα τρία.

Το yummy candy έχει αυτό που λέει γεύση τσιχλοφούσκας και έχει διάφανο ματ τελείωμα. Τα δυο άλλα ήταν σε συσκευασία ενός και έβγαιναν πιο οικονομικά από το να τα πάρεις ξεχωριστά. Το άσπρο έχει γεύση βανίλιας, είναι διάφανο και το ροζ μυρίζει raspberry και έχει ένα απαλό ροζ τελείωμα.

Σαν ποιότητα, σίγουρα, δεν είναι κάτι τρομερό, ενυδατώνουν ελάχιστα, δεν είναι για συνθήκες εντόνου κρύου απλώς μυρίζουν υπέροχα και είναι τρομερά γλυκούλικα.

GREEN COLOUR PLAY MASCARA 7,25€
FREEDOM SYSTEM LIPSTICK 52 3,25€
Στη συνέχεια, επισκέφτηκα το κατάστημα Inglot και πήρα μια πράσινη μάσκαρα, η οποία δε μουτζουρώνει, διαρκεί όλη μέρα και το χρώμα της είναι πολύ έντονο. Υπάρχει και στις αποχρώσεις του μπλε, του navy, του μωβ και βέβαια του μαύρου.

Πήρα και ένα κραγιόνακι που τοποθετείται με πινέλο σε απόχρωση ανοιχτού ροζ-μωβ με ματ υφή, δε διαρκεί πολύ αλλά είναι αρκετά ενυδατικό. Βασικά, μ’ άρεσε πολύ το χρώμα. Ήθελα ένα ψυχρό χρώμα αλλά όχι να μου δίνει και το χρώμα του νεκρού και διάλεξα αυτό. (Στη φωτογραφία γυαλίζει επειδή είναι χρησιμοποιημένο και οι τιμές είναι με έκπτωση 25%).

ΚΟΛΙΕ 7,49€ ΜΕ 50% ΕΚΠΤΩΣΗ


Η τελευταία μου αγορά ήταν από το κατάστημα της Suite Blanco. Πήρα ένα πολύ ωραίο chunky κολιέ με πολύχρωμες χάντρες γύρω από τη χρυσή αλυσίδα του και ταιριάζει με όλα.

Αν σας άρεσαν αυτά που αγόρασα ή έχετε κάποια ερώτηση είμαι στη διάθεσή σας. Επίσης, αν ξέρετε άλλα πινέλα να μου προτείνετε θα χαρώ πολύ. Έχω σκοπό να παραγγείλλω eco tools ή e.l.f..

Τα λέμε πάλι σε άλλο ποστ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...