28.3.13

Τυπική Ενημέρωση!


Ως καινούρια στο χώρο δεν έχω εξοικειωθεί ακόμη με όλες τις εφαρμογές του μπλογκερ.

Σήμερα κατάλαβα ότι πολλές ειδοποιήσεις για σχόλια δε μου έχουν έρθει, με αποτέλεσμα να μην έχω απαντήσει.


Δεύτερον, πολλές φορές αντί για απάντηση σε σχόλιο έκανα απλώς προσθήκη σχόλιου έτσι ώστε να μη σας έρχεται απαραίτητα ειδοποίηση σε σας.

Τώρα που το έμαθα, σας ενημερώνω ότι πάντα απαντώ και θα απαντώ σε όλα τα σχόλια που μου κάνετε γιατί αυτό θεωρώ σωστό και γιατί σας ευχαριστώ που μπαίνετε στον κόπο να ασχοληθείτε περαιτέρω.

Τέλος, ακόμη και εμένα, ίσως και εσάς να σας ενοχλεί ο έλεγχος που γίνεται πριν την προσθήκη σχόλιου, σκοπεύω όμως να συνεχίσω αυτή την εφαρμογή για προστασία δική σας αλλά και του μπλογκερ.

Αυτά από εμένα, καλή συνέχεια σας εύχομαι και συγγνώμη αν μέχρι τώρα δε λάβατε κάποια μου απάντηση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...