3.3.13

Τι θα ντυθείτε φέτος;;;


Αυτό το ποστ θα είναι επίκαιρο αλλά και πολύ μικρό λόγω έλλειψης χρόνου!

Εγώ θα σας δείξω κάποιες φωτογραφίες από μεταμφιέσεις μου τα τελευταία χρόνια.

Λέω να ξεκινήσω από πέρυσι και να πάω όσο πιο παλιά γίνεται! Δυστυχώς, την αγαπημένη μου χειροποίητη παιδική στολή της χανούμισσας, αν και η στολή σώζεται, οι φωτογραφίες δε σώζονται.






Εν έτει 2012 είπα να ξεχάσω τον καλό μου εαυτό και να διαολέψω λιγάκι! 

Θα σας πω το εξής, όλες μου οι στολές είναι αγορασμένες από το πολυαγαπημένο κατάστημα, γνωστό σε όλες και όλους μας, jumbo!

Στην ουσία, δεν αγοράζω πια ολόκληρη στολή αλλά μονάχα κάποια αξεσουάρ και συμπληρώνω με παλαιότερα και σίγουρα με πολλά ρούχα που έχω ήδη.






Ακόμη και για το μακιγιάζ, πότε δεν αγόρασα κάτι. Έχοντας την τύχη να έχω μάμα κομμώτρια με άπειρα καλλυντικά και αδερφό εικαστικό τα χρώματα είναι κάτι δεδομένο στο σπίτι μας!











Εν έτει 2011 έγινα μαύρος κύκνος και μπορώ να πω ότι το μακιγιάζ σίγουρα δεν ήταν τέλειο αλλά το κατάφερα μόνο με μια προσπάθεια!









Εν έτει 2010 είχα ντυθεί σέξι στρατιωτίκινα αλλά και πάλι δεν έχω φωτογραφικό ντοκουμέντο.

Μια από τις πιο ωραίες μου στολές ήταν η κακιά μάγισσα που ντύθηκα το 2009 και αυτήν τη βραδιά θα τη θυμάμαι πάντα! 

Είναι η μέρα που το ραβδάκι μου με άλλαξε σε καλή μάγισσα και γνώρισα το πιο όμορφο βατραχάκι που εξελίχθηκε στον καλύτερο πρίγκιπα έβερ! 

Αυτές τις αποκριές, κλείνουμε 4 χρόνια μαζί!












Πάμε, όμως, πιο παλιά στο έτος 2007 που εμπνευσμένη από τη διάθεση και την ψυχολογία μου εκείνη την εποχή ντύθηκα παλιάτσος… 

Οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο…










Τέλος, 9 χρόνια πίσω στην ηλικία των 19 ντύθηκα μπέμπα! 

Ωραία δεν είναι η πάνα μου;





Όπως θα διαπιστώσατε, έχω ένα θέμα με τις αποκριές, ίσως επειδή από μικρή λόγω γενεθλίων τις γιορτάζω πάντα ή ίσως επειδή ως υδροχόος είμαι θεόμουρλη και βέβαια μ' αρέσουν πολύ τα πάρτι!

Φέτος, ενδέχεται να μην τις γιορτάσω βέβαια, καθώς θα βρίσκομαι εκτός Ελλάδος αλλά θα είναι για καλό σκοπό.

Εύχομαι να σας έδωσα μερικές ιδέες, να μην είμαι πολύ χάλια ως απαίσια στις φωτογραφίες και κυρίως να διασκεδάσετε όσο μπορείτε γιατί δυστυχώς η κρίση δε μας έχει ξεχάσει ακόμη αλλά ας γιορτάσουμε και λιγάκι.

Αν θέλετε να ψωνίσετε, σας συμβουλεύω να μη πάρετε στολή αλλά μόνο αξεσουάρ και στην ουσία η διάθεση μετράει πάνω απ' όλα!

Καλές αποκριές λοιπόν και καινούριο ποστ σε 2 βδομάδες!!!






2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες φωτογραφίες :)
    Σου εύχομαι να περάσεις καλά,όπου και να είσαι.
    Το βασικότερο στοιχείο ώστε να φτιάξουμε μία αποκριάτικη στολή,είναι η φαντασία.
    Αν την αξιοποιήσουμε σωστά,ότι δημιουργήσουμε θα είναι σίγουρα υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε αυτό που λες έχεις απολύτως δίκιο! Κάποιες χρονιές που δεν είχα καθόλου κέφι άρα και φαντασία βαριόμουν να ντυθώ ή μάλλον να «στολιστώ» το οτιδήποτε! Για φέτος θα δείξει… Σ’ευχαριστώ πολύ, καλές αποκριές και σε σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...