17.11.14

Series #3 Orange Is The New Black!

Ήρθε το ποστ της Δευτέρας! Let's go and see it!

Τη συγκεκριμένη σειρά την είχα στον σκληρό μου για μήνες και ενώ στην αρχή η πλοκή της δε μου ακουγόταν ενδιαφέρουσα τελικά, ένα έχω να σας πω... ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ!


Την λένε Πάιπερ και είναι το ξανθό καλομαθημένο κορίτσι που ενώ έχει βρει τον τέλειο γαμπρό και ετοιμάζεται για τη νέα της συζυγική ζωή, το παρελθόν της τη δοκιμάζει! Όντας μικρότερη, θέλησε να μαζέψει όσες εμπειρίες μπορούσε.
Κυριότερη από αυτές, η σχέση της με μια έμπορο ναρκωτικών που θα καταλήξει να την φέρει στα κάγκελα της φυλακής. Σίγουρα, οι σκηνές που εξελίσσονται δεν ταιριάζουν στην πραγματικότητα αλλά who really knows? Ενώ ξετυλίγεται το κουβάρι της Πάιπερ, παράλληλα γνωρίζουμε και άλλες συγκρατούμενες της, η καθεμία με την ολοδική της ιστορία! Μια μικρή κοινότητα όπου φυλές, θρησκεία, οικονομικά κριτήρια, μόρφωση συγκρούονται κάθε τόσο.

Αν και πρόκειται για δραματική σειρά με κοινωνικά στοιχεία, οι κωμικές σκηνές είναι πολλές και ιδιαίτερες! Σίγουρα αναφέρεται σε πιο ενήλικο κοινό και μπορεί να αρέσει και στο αρσενικό κοινό. Κάθε επεισόδιο έχει στοιχεία αυτοτελούς ιστορίας αλλά με κύρια πλοκή την ιστορία της Πάιπερ. Αν θέλετε, κάτι διαφορετικό που να σας κρατάει το ενδιαφέρον ανελλιπώς σας τη συστήνω!

Κατηγορία: Δράμα, Κοινωνικό, Κωμωδία
Βαθμολογία: 8,5/10

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το καστ των ηθοποιών και άλλες πληροφορίες, δείτε εδώ.

*Η Βαθμολογία είναι καθαρά προσωπική μου άποψη.

Trailer:



Ελπίζω να σας αρέσει!

Ως το επόμενο ποστ...

Σας φιλώ!
χχχ

2 σχόλια:

  1. Χμμμ νομιζω πως απ'ολες οσες εχεις δειξει αυτη θα μου αρεσε περισσοτερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα περίμενε έχω να σου δείξω πόσες ακόμα, σιγά σιγά χιχι αλλά η συγκεκριμένη φεύγει σα νεράκι, είναι πολύ καλή!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...