10.11.14

Series #2! 2 Broke Girls!

Μια ακόμη σειρά έρχεται για παρουσίαση!

Δεν ξέρω αν τη γνωρίζετε ήδη (αν και παίζει να την έπιασε το μάτι μου στην τηλεόραση) αλλά είναι σίγουρα από τις αγαπημένες μου κωμικές σειρές και αυτή είναι το 2 Broke Girls!



Όταν ο μπαμπάς της Καρολάιν καταχράζεται τα χρήματα όλων των πελατών και αποκτά αιώνιο μέλλον στη φυλακή, η αγαπημένη κορούλα του ξεμένει με τις πέρλες της, ένα πτυχίο Οικονομικών, τις γόβες της και ένα άλογο. Χωρίς λεφτά και στέγη να μείνει, καταλήγει σε ένα παρακμιακό εστιατόριο ως σερβιτόρα και συγκάτοικος με το ετερώνυμο της, τη Μαξ. Σύντομα θα προσπαθήσουν να γίνουν φίλες, ιδιοκτήτριες επιχείρησης "cupcakes" και πάνω απ'όλα δύο γυναίκες που με κάθε τρόπο παραμένουν χαμογελαστές και μες στη ζωντάνια!

Θα τη χαρακτήριζα, όχι απαραίτητα, γυναικεία κωμική σειρά αλλά θα αρέσει και στο αντρικό φύλο. Με κωμικές σκηνές απίστευτου χιούμορ που ξεφεύγει από το πλαίσιο των καθωσπρέπει κοριτσιών και βέβαια με ένα καστ ηθοποιών που διαδραματίζουν ρόλους έναν και έναν. Από τον Ουκρανό σεξομανή μάγειρα ξεχασμένο σε μια άλλη εποχή, τον κοντορεβυθούλη παρθένο Κινέζο εστιάτορα ως τον "I'm too black 4 this shit" ηλικιωμένο ταμία, όλοι δίνουν ο καθένας τους το δικό του κωμικό στοιχείο στη σειρά και τελικά τους συμπαθείς όλους!!!



Θα καταφέρουν όμως να γίνουν διάσημες επιχειρηματίες, να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους; Ή θα μείνουν πάντα σερβιτόρες και πάνω απ όλα, θα μείνουν φίλες;;;

Για όσους ψάχνουν μια διαφορετική σειρά με ενήλικο, ειρωνικό και ατίθασο χιούμορ, αυτή είναι η σειρά που θα λατρέψουν που μετρά ήδη 4 κύκλους!

Κατηγορία: Κωμωδία
Βαθμολογία: 7,5/10

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το καστ των ηθοποιών και άλλες πληροφορίες, δείτε εδώ.

*Η Βαθμολογία είναι καθαρά προσωπική μου άποψη.

Trailer:




Ελπίζω να σας άρεσε αυτή η πρότασή μου!
Αλήθεια, εσείς τι σειρές προτιμάτε να βλέπετε;;
Ποια είναι η αγαπημένη σας;

Ως το επόμενο ποστ,

Σας φιλώ!
χχχ


8 σχόλια:

  1. Γεια σου Μάχη! Καιρό έχω να περάσω!
    Αυτή την εποχή βλέπω το Revenge, είμαι στον τέταρτο κύκλο που ακόμα προβάλλεται στην Αμερική!
    Πιο πριν είχα δει το The Big C, Homeland, Damages και πιο ελαφρύ το Mistresses!
    Καλή εβδομάδα να έχεις φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινακι μου μη νομίζεις και εγώ είχα μήνες να γράψω... Αααα το revenge το έχω τελειώσει και πλέον βλέπω κάθε καινούριο επεισόδιο όταν βγαίνει, αγαπημένο!!! Από τα άλλα που λες, εδώ και καιρό σκέφτομαι να δω το Mistresses, Homeland χμ... το βαρέθηκα! Καλή συνέχεια κορίτσι!

      Διαγραφή
  2. Δεν την εχει παρει το ματι μου καπου, παντως φαινεται τελεια μου αρεσουν οι κωμικες σειρες πιο πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααααα θα σ' αρέσει σίγουρα, έχει πολύ ιδιαίτερο χιούμορ!!!

      Διαγραφή
  3. Ίσως η πιο μεγάλη μου λατρεία οι σειρές! Ετοιμάζω και post-συνέχεια στο περσινό μου για να προσθέσω κι άλλες αγαπημένες!
    Τη συγκεκριμένη δεν την είχα δει αλλά την πετυχαίνω τώρα που και που στην τηλεόραση και ξεκαρδίζομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αστείο είναι ότι την είχα κατεβάσει καιρό αλλά δεν την έβλεπα, κάλλιο αργά παρά ποτέ που λένε! Αααα περιμένω και δικό σου ποστ τότε!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...