22.6.15

Μετακομίζουμε... (διαδικτυακά) :)

Πάνε μήνες, τόσοι που αλλάξαμε και έτος και εποχή...


Μαζί, λοιπόν, με το 2014 έκλεισε και ένας σύντομος κύκλος ύπαρξης του υποφαινομένου μπλογκ. Ως Υδροχόος μπορεί να φημίζομαι για το γεγονός ότι καταπιάνομαι με χίλια δυο αλλά λίγα θα μου κερδίσουν τη ψυχή μου. Χρόνος αν θέλεις πάντα υπάρχει, όμως, στον εν λόγω χώρο της ομορφιάς για μένα ένιωσα έναν κορεσμό, ίσως γι'αυτό σπάνια θα με βλέπετε όχι μόνο να κάνω κάποια ανάρτηση αλλά και να αφήνω κάποιο σχόλιο. Κάποτε όλοι βρίσκουμε κάτι πιο ενδιαφέρον από αυτό που μέχρι πρότινος πιστεύαμε ότι είναι.



Χαίρομαι, βέβαια, που ακόμη υπάρχουν κοπέλες που ασχολούνται και προσπαθούν γι' αυτό που τόσο αγαπάνε και τους εύχομαι να συνεχίσουν πάντα έτσι. 



Όσο για μένα, μετακομίζω σε ένα παλαιότερο αλλά ανανεωμένο πλέον μπλογκ μου.



Εκεί θα βλέπετε εντελώς διαφορετικά ποστ και εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα.

Ή καλύτερα δε θα έχει χαρακτήρα. Εκεί θα γράφω, χωρίς πρόγραμμα, άλλωστε δεν είμαι πιστή σε αυτό. Εκεί θα γράφω σκέψεις, γεγονότα, ιδέες, θα "αναλώνομαι" σε εικόνες και γενικότερα θα αφήνω ελεύθερο τον εαυτό μου να εκφράζεται.


Σας ευχαριστώ όλους/όλες για την υποστήριξη, για τα σχόλια σε αυτό το μπλογκ και εις το επανιδείν εδώ:


http://bataille752.blogspot.gr/



Σας φιλώ!!!

ΧΧΧ



Υ.Γ: & Μην ξεχνάτε, η ζωή είναι μια τρέλα, ΖΗΣΕ, ΑΓΑΠΑ, ΓΕΛΑ!!!





1 σχόλιο:

  1. Καλή αρχή στο νέο σου blog , πάντως και εγώ στο δικό μου γράφω οπότε θελω εξάλλου ειναι το hobby μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...