21.4.14

My first Empties!!! Skincare Edition!

Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά σε όλους και όλες!!!

Μετά από απουσία δύο μηνών και κάτι και ενώ αυτό το ποστ είχε ετοιμαστεί καιρό πριν, επέστρεψα! Ελπίζω να είμαι συνεπής βέβαια και να βρίσκω λίγο χρόνο ενίοτε! Όλο αυτόν τον καιρό δε σας κρύβω ότι μου έλειψε το μπλογκάκι μου αλλά και εσείς! Αλλά μέχρι να τακτοποιηθώ στη νέα μου ρουτίνα ήθελα λίγο χρόνο!

Εύχομαι όλοι να περάσατε υπέροχα τις γιορτούλες του Πάσχα! 
Πάμε τώρα να σας δείξω τα πρώτα μου empties!!!

Όπως βλέπετε είναι πολλά γιατί τα μάζευα καιρό! Θα σας τα χωρίσω όμως σε κατηγορίες σε τρία μικρότερα ποστ για πιο εύκολη ανάγνωση!



Dove go fresh nourishment body lotion Πρόκειται για το πιο τέλειο ενυδατικό δροσερό γαλάκτωμα σώματος με άρωμα αγγούρι και με την εγγύηση βέβαια της Dove! Το παίρνω πάντα περιόδους άνοιξης ως φθινόπωρου γιατί δροσίζει τόσο πολύ και μυρίζει απίστευτα. Είναι ό,τι πρέπει και για τα πρωινά ντους καθώς απορροφάται γρήγορα.
Garnier Body Lotion Εντατική Φροντίδα 7 days με θρεπτικό έλαιο μάνγκο Μια ακόμη λοσιόν σώματος που θα σας βολέψει τόσο πολύ καθώς κάνει ό,τι υπόσχεται. Το δέρμα σας παραμένει ενυδατωμένο και απαλό για μέρες ακόμη και αν δεν την χρησιμοποιείτε κάθε μέρα. Το μάνγκο μυρίζει υπέροχα, απορροφάται απίστευτα γρήγορα και είναι ιδανική για την εποχή που ξεκινάει τώρα και μετά την ηλιοθεραπεία ή όποτε νιώθετε το δέρμα σας λίγο ξηρό.
Mey Savon Liquide Purifiant Το καθαριστικό προσώπου που χρησιμοποιώ χρόνια τώρα (μπορεί και δεκαετία) και είναι ιδανικό για δέρματα λιπαρά και ακνεϊκά. Διώχνει κάθε είδος λιπαρότητας, βοηθά στην εξάλειψη των σημαδιών ακμής και στα σπυράκια και επίσης είναι κατάλληλο και για ντεμακιγιάζ. Το βρίσκετε στα φαρμακεία.
Bioderma Sebium Solution Micellaire Σίγουρα όλες γνωρίζετε το αντίστοιχο νεράκι για κανονικά/ευαίσθητα δέρματα. Αυτό είναι αποκλειστικά για λιπαρά/ακνεϊκά δέρματα. Το έχω καταβολευτεί. Καθαρίζει πολύ καλά, καλύτερα από οποιαδήποτε άλλο εμπορικό νεράκι. Εγώ το χρησιμοποιώ ακόμη και για το ντεμακιγιάζ ματιών και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Πλέον η τιμή του έχει πέσει σε όλα τα ηλεκτρονικά φαρμακεία και είναι πιο οικονομικό από άλλα καθώς το στόμιο του βοηθάει να μη ξοδεύετε παραπάνω από όσο χρειάζεται. Σας το συνιστώ!!!
Sudocrem Υποαλλεργική κρέμα Η κρέμα για όλες τις χρήσεις! Είναι παρά πολύ παχύρρευστη και έτσι δε θα σας τελειώσει ποτέ! Την χρησιμοποιώ σε πρόσωπο, σώμα, παντού! Είτε για ερεθισμούς λόγω κρύου ή ξηρότητας. Μετά από την αποτρίχωση με κερί ή με βελόνα στο πρόσωπο, σε περίπτωση εγκαύματος. Βέβαια, για όσες έχουν παιδάκια είναι η πιο κατάλληλη για την αλλαγή της πάνας καθώς αυτή είναι η πρώτη και κύρια χρήση της. Α! Μην ξεχάσω είναι πάμφθηνη, τη βρίσκετε στα φαρμακεία αλλά και στα είδη μπεμπέ!
Soap & Glory Scrub Your Nose in it Ένα απολεπιστικό πρόσωπου και μάσκα μαζί. Ιδανικό για την ζώνη Τ ή για μάσκα σε όλο το πρόσωπο. Η Soap & Glory είναι γνωστή για τα τέλεια και προσεγμένα προϊόντα της και το συγκεκριμένο αν και προτείνεται για απολέπιση, κάνει τη δουλειά του χωρίς να ξηραίνει το δέρμα. Έχω ήδη προμηθευτεί άλλα δύο σωληνάρια.

Ελπίζω να βρήκατε ενδιαφέροντα αυτά τα Empties μου και να σας βοήθησα κάπως αν θέλατε να δοκιμάσετε κάποιο. Τα λέμε στο δεύτερο ποστ αυτού του Empties! Καλή εβδομάδα να έχετε και καλές υπόλοιπες γιορτούλες!

Σας φιλώ!

χχχ


23 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο post! Πού μπορούμε να βρούμε τα προϊόντα Soap & Glory?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ... εγώ τα πήρα σε ένα ταξίδι μου και συνήθως μου τα φέρνουν αλλά απ' όσο ξέρω στο e-bay ακόμη και στο amazon μπορεί να βρείτε κάποια!!! Αν μάθω και κανένα άλλο e-shop i'll keep u informed χιχι

      Διαγραφή
  2. το Mey το χρησιμοποιουσα και γω για χρονια..το εκοψα ομως γιατι μου φαινεται πολυ "σκληρο" πλεον...θελω να δοκιμασω το Bioderma το πρασινο.πιστευω θα μου ταιριαξει καλυτερα απο το ροζ γιατι εχω λιπαρο δερμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω τι λες για το Mey... φαίνεται ξηρό μετά το δέρμα αλλά σε μένα επανέρχεται σε λεπτά, το φοβόμουν κι εγώ αυτό αλλά εντάξει είδα τη διαφορά μετά... το Bioderma είναι απίθανο και τόσο δροσερό! Θα το λατρέψεις!!!

      Διαγραφή
  3. Πωπω τωρα θελω να δοκιμασω και το mey και το soap&glory!!!
    Περιμενω και τα αλλα ποστ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα σε βάζω σε έξοδα μου φαίνεται! Καλά εγώ έχω ένα ράφι με soap&glory διάφορα και κάθομαι και τα χαζεύω σαν χαζή! Έρχονται σύντομα και τα άλλα δύο.

      Διαγραφή
  4. Sudocrem για όλες τις χρήσεις, αγαπημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ'ενοχλεί βέβαια ότι δε ξεπλένεται με τίποτα αλλά και πάλι δεν την αλλάζω!!!

      Διαγραφή
  5. Welcome back και χρόνια πολλά Μάχη μου! Πολύ ενδιαφέρον post, τη μάσκα/απολεπιστικό από Soap & Glory θέλω πολύ να τη δοκιμάσω, φαίνεται τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα Μαριάννακι! Επίσης, χρόνια πολλά!!!!! Είναι πολύ καλή, αν την πετύχεις ποτέ δοκίμασέ τη άσε που διαρκεί το σωληνάριο για απίστευτο διάστημα!!!

      Διαγραφή
  6. Καλά έκανες και τα χώρισες κατά αυτόν τον τρόπο!
    Το Mey το χρησιμοποιώ κι εγώ χρόνια και μόλις πριν λίγο καιρό το αντικατέστησα με το καθαριστικό από τη σειρά με tea tree του Body Shop!
    Καλώς μας ήρθες και περιμένουμε κι άλλα post! Φιλιά Μάχη μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τα Tea Tree δε μου έχουν ταιριάξει σνιφ, αλλά θέλω να δοκιμάσω τη ΒΒ τους. Σύντομα θα σας κάνω κι άλλα!!! χιχι Φιλιά πολλά Κοραλλάκι μου!!!

      Διαγραφή
  7. Μου αρέσουν πολύ τέτοια ποστ :)
    Περιμένω να διαβάσω τις εντυπώσεις σου και για τα υπόλοιπα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κοριτσάκι μου!!! Σύντομα, αν όχι σήμερα, θα ανεβάσω και τα άλλα!!!

      Διαγραφή
  8. Καλως ηρθες παλι Μαχη μου!
    Ωραιο ποστ!
    Δε εχω δοκιμασει καποιο απο αυτα που μας δειχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου! Δεν πειράζει βρε, σας δίνω ιδέες χιχι

      Διαγραφή
  9. Καλώς ήρθες!!!!!!!!!!!!!
    Δεν έχω δοκιμάσει κανένα από αυτά που μας δείχνεις!!αχχα!!
    Οχι σε αυτές τις μυρωδιές!!!
    Sudocrem έχει και στα jumbo!!
    Φιλάκιααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα είσαι νομίζω για πιο γλυκιές μυρωδιές, και εγώ το χειμώνα τις προτιμώ αλλά όταν ανοίγει ο καιρός μου φαίνονται βαριές... νιε αυτό εννοούσα τα jumbo αλλά δυστυχώς την έχουν, νομίζω, μόνο στα jumbo με είδη μπεμπέ κτλ σνιφ

      Διαγραφή
  10. πολύ ενδιαφέροντα πραγματικά!!! δεν ήξερα πως μπορούσαμε και μεις να χρησιμοποιήσουμε τη sudocream!!!! ευχαριστούμε πολύ για το post!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη νομίζεις και εγώ για καιρό χρησιμοποιούσα bepanthol αλλά τελικά για εγκαύματα και ερεθισμούς η sudocrem είναι η καλύτερη! Εγώ σας ευχαριστώ που με διαβάζατε κι ας λείπω τόσο καιρό! Φιλιά πολλά κορίτσι!!!

      Διαγραφή
  11. Ακούω συνέχεια τα καλύτερα για τα Soap&Glory!! Το scrub φαινεται υπέροχο! Στα προσεχώς , δεν το συζητώ!
    Φιλια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ω ναι, είναι λατρεμένα! Αλλά δε νομίζω να τα φέρουν ποτέ στην Ελλάδα, σνιφ σνιφ! Να'ναι καλά το ιντερνέτ!!!! Φιλιά πολλά Ειρήνη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολλα empties το bioderma το εχω και εγω φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...