12.1.14

Collective Fall Haul part 2! Clothes!!!




Μπορείτε να πείτε ότι είμαι εθισμένη στα ψώνια... χμ... είμαι! Αλλά όχι για να δικαιολογηθώ αλλά τα συγκεκριμένα ψώνια ξεκίνησαν κάπου τον Σεπτέμβρη, 
όποτε δε γνωρίζω καν αν κάποια ρουχαλάκια θα υπάρχουν στα καταστήματα ακόμη.

Ας ξεκινήσω με ρούχα λοιπόν!


Πουλοβεράκι με φιογκάκι και ροζ εσάρπα BERSHKA


Πουλοβεράκι με δαντέλα και διαφάνεια στην πλάτη BERSHKA
Πουκάμισα ZARA


Απλό μπλουζάκι ροζ BERSHKA
Καρό πουκάμισο ZARA


Κάλτσες μέχρι το γονάτο Pull&Bear


Pied de poule κολάν Stradivarius


Και συνεχίζω με παππούτσακια και αξεσουάρ!

Καστόρινα μποτάκια πλατφόρμα Tsakiris Mallas
Παρά το τακούνι είναι και ζεστά και άνετα!


Δωράκι από Λονδίνο.
 Αρβυλάκια με τζιν ύφανση.
Λατρεμένα!


Biker Boots by Silia D. 30€
Η μανούλα μου χάλασε τα περσινά.
Διάλεξα κάτι οικονομικό αλλά όμορφο,
με λεπτομέρειες από στρας, για φέτος.


Μπότες με γούνα εσωτερικά και παντού παγιέτες χιχι 30€ 
αλλά δε θυμάμαι από πού!


Δωράκι Χριστουγέννων από τον έναν άντρα της ζωής μου!!!
Μου την πήρε για να μην πονάει η πλάτη μου.



Κολιεδάκια από EBAY.
Check the links:








Όταν η φίλη σου έρχεται Ελλάδα για γιορτές 
σου φέρνει και υπέροχο δωράκι από Primark!!!

Με το που είδα το snood το ερωτεύτηκα, το τσαντάκι έχει σχεδιασμένα πάνω του όλα τα είδη από μουστάκι, έχει πολύ πλάκα και τα καλτσάκια είναι τόσο ζεστά. 
Σε ευχαριστώ Μαριάννινο μου!!!


Το συγκεκριμένο οικολογικό γιλέκο στην Ελλάδα έχει 80 ευρώ
 και μέσω Ebay μόνο 25€!!!


Που να το δείτε φορεμένο με τζάκετ δερμάτινο 
και το αντίστοιχο υπόλοιπο outfit!
Ήταν να έρθει τέλη Γενάρη και τελικά ήρθε πριν τις γιορτές, 
το έχω χαρεί τόσο πολύ!



Αυτές ήταν οι αγορές μου (και κάποια δωράκια) 
σε ρουχαλάκια και αξεσουάρ από τον Οκτώβριο ως σήμερα. 

Ελπίζω να σας άρεσαν και να βρήκατε κάτι ενδιαφέρον και για σας.

Θέλω όμως να κάνω ένα σχόλιο παραπάνω...

Η αλήθεια είναι πώς στη χώρα μας η κρίση καλά κρατεί ακόμη και τελευταία ακούω συνέχεια πόσο προκλητικό ή λάθος είναι να κάνεις ψώνια τις συγκεκριμένες ημέρες ενώ έξω από το κατάστημα που εσύ ψωνίζεις κάποιος άλλος σου ζητάει λίγη βοήθεια. Υπάρχει, όμως, κι η άποψη ότι και αυτό το κατάστημα θέλει πελάτες για να ζήσει, να αδειάσει το εμπόρευμά του και να πληρώσει τους υπάλληλούς του. Όλα είναι μια αλυσίδα, με κάποιον τρόπο όλοι πρέπει να αλληλοβοηθούμε και να αλληλοστηριχτούμε, όλοι όσοι έχουμε δουλειά να μην τη χάσουμε και όλοι όσοι δεν έχουμε να μην πάψουμε να ελπίζουμε, μην περιμένετε να έρθει από μόνο του το αύριο αλλά με ό,τι έχει ο καθένας μας πρέπει να το δημιουργήσει. 
Συγγνώμη, αν περιαυτολόγησα.

Όπως και να 'χει, ας βλέπουμε κάτι καλό σε όλα και μη μιζεριάζουμε, η κρίση θέλει να μην ξεχνάμε ότι είμαστε άνθρωποι, σίγουρα, λίγο πολύ πρέπει να μετριάσουμε τις "ανάγκες" μας καθώς έχουν δημιουργηθεί άλλες υποχρεωτικές αλλά αν κάτι όντως μας κάνει χαρούμενους και μπορούμε, γιατί τότε να μην το προσφέρουμε στον εαυτό μας.

Αυτά είχα να σας πω!

Καλή συνέχεια σε όλους!

Σας φιλώ!

ΧΧΧ


16 σχόλια:

  1. Οι καιροί είναι δύσκολοι είναι η αλήθεια,αλλά ακόμα και κάτι μικρό όταν παίρνουμε μας χαροποιεί τόσο οπότε...γιατί όχι???
    Με γεια σουυ!!!Ωραία τα μπλουζάκια,το καρό πουκάμισο και τα μποτάκια με το φερμουάρ και τα στρας!χιχι!
    Αλλά αγάπησα τις κάλτσεες!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ δεν είναι τέλειες οι καλτσούλες, δεν τις έχω ευχαριστηθεί ακόμη αλλά είναι τόσο κορίτσιστικες!!!! Σε ευχαριστώ πολύ Ευαγγελία μου! Χαίρομαι που σ' άρεσαν!

      Διαγραφή
  2. Η τσάντα, τα μποτάκια...όλα υπέροχα! Με γεια σου!! Και καλή χρονιά σου ευχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ Βασιλική μου! Καλή χρονιά και σε σένα!

      Διαγραφή
  3. Έχεις δίκιο σε αυτό που λες Μάχη μου! Με γεια σου τα πραγματάκια, είναι όλα πολύ χαριτωμένα και όμορφα! Να μας κάνεις και κανένα OOTD! Μου αρέσει τόσο να τα βλέπω και παίρνω ιδέες! Φιλιά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ δεν έχω κανέναν να με τραβάει φωτογραφίες, άσε που σκάω στα γέλια όταν στήνομαι αλλά θα το προσπαθήσω!!! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Κοραλλία μου!!!

      Διαγραφή
  4. Να τα χαρείς όλα κοπέλα μου!
    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα καλτσάκια και το μπλουζάκι με το φιογκάκι είναι τέλεια!!! Με γεια όλα Μάχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμένο μπλουζάκι το έχω λατρέψει και γενικά ότι έχει φιογκάκια χαχαχα

      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Μαριάννα μου! Περιμένω και τα δικά σου ψώνια από Λονδινάκι!!!

      Διαγραφή
  6. Με γεια σου Μαχη μου ολα υπεροχα, τα floral μποτακια υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι τα λατρεύω και εδώ κάτι παρόμοια που είδα τα έχουν πανάκριβα! Είναι του στιλ σου νομίζω τέτοια μποτάκια! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Κατερινάκι μου!

      Διαγραφή
  7. Τιιι χαμός είναι αυτός? :D Όλα είναι τέλειαα, ειδικά τα πουκάμισα και οι κάλτσες <3
    Με γειαα και καλοφόρετα :)
    xx
    dontnohow2nameit.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ κορίτσι! Αχ ναι οι κάλτσουλες έψαχνα καιρό να βρω σαν αυτές! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  8. Καλοφόρετα όλα!! Πολύ όμορφες επιλογές!
    Καλή εβδομάδα να έχεις φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι!!!! Και εσύ να έχεις μια πολύ όμορφη εβδομάδα!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...