21.8.13

Liebster Blog Award!!!! Ένα ακόμη :)

Μετά χαράς έμαθα ότι τρεις αγαπημένες μου μπλόγκερ, η Ελευθερία από το Diary of a Beauty Addict, η Μαράια από το My Juicy Secrets και η Κλαίρη από το Notebook of Claire με τίμησαν με τη σειρά τους με το βραβειάκι Liebster Blog!!! Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια μου!!!!



Καθώς επέστρεψα μόλις χθες από διακοπές είπα να αφιερώσω λίγο χρόνο για αυτό το ποστ και σύντομα θα έρθουν και περισσότερα...

Πάμε λοιπόν να δούμε τι ακριβώς είναι αυτό το βραβειάκι!!!

Οι κανόνες του είναι οι παρακάτω:

1. Αναφέρεις αυτόν που σου χάρισε το βραβείο και τον ευχαριστείς.
2. Απαντάς στις ερωτήσεις που θα σου δοθούν.
3. Βραβεύεις άλλα blogs.
4. Ακολουθείς τα blogs που βράβευσες.

Οι δικές μου απαντήσεις είναι:

1. Το αγαπημένο μου φαγητό: Γαρίδες σαγανάκι με μπόλικη φετούλα ε;!
2. Δε μου αρέσει στους ανθρώπους: Η αχαριστία και η αγένεια.
3. Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα: Να είναι αληθινοί και να έχουν χιούμορ.
4. Με ηρεμεί: Μια αγκαλιά και να αγναντεύω τη θάλασσα.
5. Αγαπώ πολύ: Την οικογένειά μου και τον Στεφανούλη.
6. Με νευριάζει: Η υποκρισία και η αδικαιολόγητη πίεση.
7. Δε θα αποχωριζόμουν ποτέ (αντικείμενο): Τον Γκάρη βέβαια (το λούτρινό μου)
8. Όταν ήμουν μικρή, χάζευα συστηματικά αφίσες του: Κανενός! Παίζει να είμαι η εξαίρεση στον κανόνα χιχι

Με τη σειρά μου τώρα βραβεύω τα εξής blog:



Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το βραβειάκι, εγώ το βρήκα διασκεδαστικό!
Τα λέμε σύντομα με νέα από τις διακοπές μου (νέα ομορφιάς βέβαια)
και πολλά άλλα ποστ... χρόνος να υπάρχει χιχι

Σας φιλώ!

χχχ

18 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Λίγο καθυστερημένα το είδα χιχι

      Σ'ευχαριστώ πολύ Ευάκι μου!!!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι! Μου άρεσαν οι απαντήσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ομορφες οι απαντησεις σου :)

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαράια και σ'ευχαριστώ και πάλι για το βραβείο!!!!

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστώ για το βραβείο και που με σκέφτηκες!!!
    Το πιστεύεις ότι κι εγώ είχα λούτρινο τον Γκαρη? Και στα χεράκια του είχε χράτς όπως τα έλεγα (velcro), κοιμόμουν μαζί του και το πρωί που ξυπνούσα είχε κολλήσει στα μαλλιά μου! :D Τι μου θύμησες τώρα!!!
    Να μας πεις και πώς πέρασες στις διακοπές σου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα μα δεν είναι πολύ γλυκιά η φατσούλα;

      Εμένα δεν είναι έτσι αλλά είναι από τέτοιο υλικό που δεν προκαλεί ερεθισμούς και για αυτό το λατρεύω! Πολύ μαλακούλι!

      Σύντομα θα κάνω ποστ και για τις διακοπές απλώς ακόμη τρέχω με την αναδιοργάνωση χρόνου!!!!

      Διαγραφή
  5. Εύχαριστώ για το tag κοριτσάκι! Θα το κάνω κάποια στιγμή! Ούτε εγώ είχα αφίσες, δε μ'άρεσαν χαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ τι να τις κάνω τις αφίσες, έβαζα δικές μου φωτο και με θαύμαζα χιχι

      Αναμένω και τις δικές σου απαντήσεις όποτε θες!!!

      Διαγραφή
  6. φυγχαρητηρια για το βραβειο! ευχομαι πολλα πολλα ακομα! οι απαντησεις απλα υπεροχες! καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!

      Αχ έχω τρελαθεί με τα ποστς σου, δεν προλαβαίνω να τα διαβάσω!!!! Το ένα καλύτερο από το άλλο!

      Διαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβειάκι σου!!!Το έχω κάνει ήδη αλλά θα κάνω μια προσ΄θηκη του ονόματος σου και πάλι σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ σόρρυ Μαράκι, θα έλειπα και δεν το πρόσεξα... πάω να το δω λίαν συντόμως!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Για άλλη μια φορά δεν μου ήρθε ειδοποίηση πάλι καλά που το τσέκαρα από μόνη χιχι

      Σ'ευχαριστώ Ελευθερία μου χαίρομαι που σ'άρεσαν!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...