2.6.13

Early JUNE Haul (Sarantis/Estée Lauder Bazaar, Back 2 Mac, Mini Clothes&Cosmetics Haul)

Ένα ακόμη HAUL post! Το ξέρω, ναι, δεν πρέπει! Έλα που όμως πληρώθηκα για τον πρώτο μήνα στη νέα μου δουλειά! Ε, και είπα, να πάρω μερικά πραγματάκια!

Αρχικά, για το μπαζάρ που τρέχει ακόμη στη Μεσογείων στο κτίριο της Estée Lauder πολλές το γνωρίζετε, τις εντυπώσεις μου δε θα σας τις πω, πάνω κάτω, ξέρουμε, όλες ότι έγινε κακός χαμός. Εγώ, ήμουν τυχερή και πήγε η μητέρα μου, δε μου πήρε πολλά γιατί είχαν όλα τελειώσει αλλά πάμε να σας δείξω αυτά τα λίγα!


Carroten Facial wash sprey 3,75€ 
(Αυτό το πήρα στα Hondos είχε τελειώσει στο μπάζαρ)
Solène face sun cream 30spf 5€ (πήρα και το 50spf στα 6€)
Carroten kids sun spray 30spf 4,50€ 
(όχι δεν έχω παιδάκια αλλά γιατί όχι μια χαρά δουλειά κάνει)



MAC Blot powder & Sheer Supreme Lipstick (Fashion City) 19€

Ένα σετακι κραγιόν και μανώ της αγαπημένης μου PUPA!


PUPA Perfect match kit in Euphoria Red 7€

Αυτά ήταν που ψώνισε για μένα η μανούλα,
γιατί πήρε και άλλα πολλά είδη σπιτιού που δε μας ενδιαφέρουν χιχι

Χθες, όμως, έκανα και το πρώτο μου "Back 2 MAC". Για όσες δε γνωρίζουν, επιστρέφεις 6 συσκευασίες προϊόντων της ίδιας εταιρείας και μπορείς να πάρεις ένα δωρεάν κραγιόν από τη σταθερή συλλογή. Εγώ, δοκίμασα παρά πολλά και τελικά επέλεξα ένα έντονο πορτοκαλί. Το MORANGE! 


Να σημειώσω, ότι στο κατάστημα της Καλλιθέας που πηγαίνω συνήθως, έχω βρει τις πιο εξυπηρετικές κοπέλες ακόμη και όταν είχε το 35%!

Το φόρεσα χθες βράδυ αλλά ξέχασα να σας βγάλω φωτογραφία, οσονούπω όμως θα έχω καινούρια ντοκουμέντα! 
Είναι εκπληκτικό πάντως!

Πήρα, βέβαια, και το αγαπημένο μου κονσίλερ καθώς μου τελείωσε.


MAC Studio Finish Concealer Spf 35 17,5€


Σάββατο ήταν, να μην πάω μια βόλτα και από τον Hondo;!

Ήθελα τη μωβ μάσκαρα της Seventeen και ιδού!
Review asap!

Seventeen X-traordinaire Violet Mascara 10,5€

Αυτά από καλλυντικά, πάμε να δούμε ένα μαύρο μακρύ βαμβακερό φόρεμα 
με δαντέλα χιαστί στη πλάτη που πήρα από το Myfashionfruit και κόστιζε 24€.
Φορεμένο θα το δείτε σε μένα σύντομα!



Αυτές ήταν οι πρώτες αγορές του Ιουνίου, 
σίγουρα θα έρθουν και οι άλλες γιατί η λίστα μου έχει μπόλικα!

Ελπίζω να σας άρεσαν, αν πήγατε κάποιες στο μπάζαρ 
πείτε μου τη γνώμη σας και βέβαια τι αγοράσατε!

Περιμένω εντυπώσεις, γνώμες, σχόλια!

Α! και το κυριότερο καλό καλοκαίρι σε όλους και όλες!!!!



Σας φιλώ!

χχχ


14 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Το έβαλα χθες αλλά επειδή δεν πρόλαβαινα ουδεμιά φωτό! Σύντομα όμως θα έχω καινούριες! Είναι φόρεμα πασπαρτού πάντως!

      Διαγραφή
  2. Με γεια σου! Το κραγιόν από τη Mac είναι όλα τα λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιιιιιιι! Αν και δοκίμασα και το so chaud τελικά το morange είναι ακριβώς αυτό που ζητούσα! Έντονο ανοιχτό πορτοκαλί! Πάει ακόμη και σε μένα την ασπρούλιαρα!

      Διαγραφή
  3. Καλό μας καλοκαίρι!Με γεια,φαίνονται όλα πολύ ωραία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'΄ευχαριστώ πολύ κορίτσι! Καλό καλοκαίρι να έχουμε!!!!!! Να είναι γεμάτο όμορφες στιγμές!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλό καλοκαίρι!Τέλεια τα πραγματάκια που πήρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα τελυταία χρόνια αγοράζω παιδικό αντιηλιακο σώματος, γιατι εχει καλυτερη προστασία
    και φυσικά ευχρηστη λαβη!
    Μεγειες :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχι η αλήθεια είναι πώς είναι λίγο τεράστια σε θέμα συσκευασίας! Αλλά τη δουλειά τους μια χαρά τη κάνουν!!!

      Μη νομίζεις, δεν το πήρα για μένα, για τον φίλο μου που τον κυνηγάω σαν τα μικρά παιδιά σε όλη την παραλία!!!

      Διαγραφή
  6. Η θήκη της MAC είναι απίστευτη ειλικρινά! Πολύ καλή επιλογή! Και το Morange τέλειο χρώμα, και για την Xtraordinaire περιμένω post, θέλω να την αγοράσω σύντομα! Με γεια όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!!!

      Θα σας ετοιμάσω ένα μακιγιάζ σύντομα να με δείτε!!!

      Πάντως αν βαριέσαι να με περιμένεις σου την προτείνω! Έχει ωραίο χρώμα αλλά σκληραίνει αρκετά τις βλεφαρίδες!!!!

      Διαγραφή
  7. Καλοστέριωτη στη καινούργια σου δουλειά!! να χαίρεσαι τα πράγματα που αγόρασες είναι όλα τέλεια. Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ κορίτσι! Τι ωραίο όνομα που έχεις!!!
      Μακάρι να πάνε όλα καλά! Ήρθε στην πιο κατάλληλη στιγμή αυτή η δουλειά, θα χρώσταγα παντού σ' ένα μήνα! χι χι

      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...